Promowanie przedsiębiorstwa
W kwestii promocji firmy niezwykle istotna rzecz jest częstotliwość prezentowania logo firmy. Warto wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję.
Jeśli prowadzisz firmę budowlaną, podczas realizacji budowy albo też remontu zainstaluj billboardy informujące kto wykonuje daną inwestycję. Niech pracownicy mają na sobie ubrania robocze, na przykład koszule firmowe (zobacz: https://www.nuka.pl/koszule-firmowe).
Planując reklamę w Necie zwracaj uwagę na jak największa częstotliwość wyświetlania reklam. Oczywiście dotyczy to też kampanii reklamowych w radio, telewizji czy też gazetach.
Celem polityki reklamowej powinno być zaistnienie twojej marki w świadomości osób stanowiących grupę docelową dla twojego produktu. Jest toż proces stały. Czasem można zaistnieć w świadomości publicznej dzięki jednej trafionej akcji promocyjnej, czasem jest to długi proces.